Taneczna rekrutacja – poszukujemy początkującej osoby ds. PR dla szkoły tańca w Warszawie – praca 100% zdalna i OD ZARAZ ????
Jak możesz się z nami rozwijać: będziesz działać na kilku płaszczyznach – strona WordPress, Instagram, Facebook, Google, Youtube, Canva – rozwiniesz u nas wszystkie te skille
Czego potrzebujesz, by z nami działać: podstawowa znajomość WordPress i zasad SEO, umiejętność tworzenia reklam w Meta, znajomość podstaw Canva, kreatywność w tworzeniu treści postów do rolek, elastyczność i otwartość na nowe zadania, samodzielność
Zajawka na taniec mile widziana, ale spokojnie – przy tej pracy sam/a wciągniesz się w taniec! ????
Warunki finansowe – określ proszę swoje oczekiwania finansowe – w formule stawka/pojedyncze działanie (publikacja rolki ze stworzonym copy, ustawienie reklamy itd.) lub w formule stawki godzinowej
Wymiar czasu pracy: nie jest to stały wymiar, ale ok. 40-60 h /miesięcznie
Co oferujemy: elastyczny czas pracy, praca 100% zdalna, możliwość rozwoju na kilku płaszczyznach, zniżki na nasze kursy tańca i wynajem sali
???? Zgłoszenia TYLKO na adres mail: oferta@sho.pl – krótki opis o swoim doświadczeniu, oczekiwania finansowe, chętnie CV.
Kolejnym etapem będzie umówienie krótkiego spotkania online.
???? Praca od zaraz, więc jeśli szukasz czegoś pilnie, to będzie idealnie!
Lecimy dalej, czyli zakres zadań ✅
1. Strona w WordPress – aktualizacja strony (np. aktualizacja cennika), tworzenie nowych tekstów wg zasad SEO: wpisy do aktualności o szkole ( o nowych kursach, wydarzeniach etc.), opisy nowych kursów tańca, opisy nowych instruktorów, tworzenie podstron z treściami marketingowymi (np. o ofercie wynajmu sali w szkole).
Materiały do opisów kursów/instruktorów będziesz dostawać od nas lub będziesz tworzyć je od zera.
2. Facebook, Instagram – regularne wrzucanie/planowanie postów, głównie rolek – samodzielne tworzenie copy do rolek, dbałość o dobre hashtagowanie postów
3. Google – dbanie o wizytówkę szkoły w Google – moderowanie i odpowiadanie na pojawiające się opinie, aktualizacja informacji o szkole w Google, regularna publikacja wpisów do aktualności (1 x tydzień)
4. YouTube – regularne planowanie publikacji w serwisie otrzymywanych filmów – choreografii z zajęć i solo instruktorów. Prawidłowe tagowanie video, tworzenie opisów do filmów
5. Kampanie reklamowe w Meta Business Suite – ustawianie reklamy z odpowiednim targetowaniem, moderowanie i optymalizacja reklamy, nadzór nad wynikami
6. Tworzenie briefów do nowych materiałów reklamowych – grafik i video reklamowych dla podwykonawców
7. Pozostałe działania PR – różności pojawiające się wg potrzeb: rozsyłki informacji o szkole, np. o nowych warsztatach na grupach Facebook, tworzenie broszur ofertowych w Canva, rozsyłka mailowa informacji o ofercie szkoły
Czujesz ten taneczny krok? Napisz do nas i pytaj, jeśli pojawiły się jakieś wątpliwości!
???? Zgłoszenia TYLKO na adres mail: oferta@sho.pl
krótki opis o swoim doświadczeniu, oczekiwania finansowe, chętnie CV. Kolejnym etapem będzie umówienie krótkiego spotkania online.
Najnowsze komentarze